مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان در استانداری لرستان برگزار شد

خرم‌آباد [] با حضور مدیران، معاونین و کارکنان بهزیستی استان و شهرستان خرم آباد مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان در استانداری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم و در سوگ شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اصحاب با وفای ایشان، مراسم عزاداری  در محوطه ساختمان مرکزی استانداری لرستان با حضور استاندار لرستان برگزار شد.

حضور گسترده مدیران و کارکنان  بهزیستی استان و شهرستان خرم آباد و خانواده‌های معزز و معظم شهدا

در این مراسم باشکوه، مدیرکل بهزیستی و پرسنل ستادی و شهرستانی  با همراهی خانواده‌های معزز و معظم شهدا و ایثارگران، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان و جمعی از مردم سوگوار و عزادار خرم‌آباد حضور داشتند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با سینه‌زنی و مرثیه‌سرایی، ارادت خود را به حضرت سیدالشهدا (ع) و خاندان اهل بیت (ع) به نمایش گذاشتند و یاد شهدای قیام عاشورا را گرامی داشتند.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان در استانداری لرستان برگزار شد

مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان در استانداری لرستان برگزار شد

مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان در استانداری لرستان برگزار شد

مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان در استانداری لرستان برگزار شد

کد خبر 189623

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد